Verbeteringen en klachten
Als Audiolab zijn wij erg bewust van het feit dat ieder bedrijf haar service en producten kan verbeteren. Graag willen wij dan ook dat u tevreden bent over Audiolab en stellen wij het op prijs als u uw feedback wilt achterlaten.
Bent u niet tevreden over onze producten of service? Laat het ons dan ook weten, door middel van onderstaand contactformulier. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om samen tot een bijpassende oplossing te komen.
Mochten wij uw klacht niet naar uw wens in behandeling nemen? Dan is het mogelijk om een geschil aan te melden voor bemiddeling via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van Europese Unie
Verbeteringen & Klachten formulier
Winkel informatie
Uw verbetering of klacht toch liever telefonisch willen toelichten? Neem dan contact op met; 085-0488812
De Nieuwe Erven 3, 5431 NV Cuijk
Nederland
Email: info@audiolabstore.nl
KVK: 82455082
BTW: NL862477517B01
Maandag t/m Vrijdag: 9:00 - 17:30
Zaterdag & Zondag: Gesloten